Friday, October 22, 2010

Dalam perancangan mengadakan pertandingan bina badan edisi terbaru (Planning to organise a new edition of Bodybuilding contest)

Buat masa sekarang, saya sedang membuat kertas kerja untuk mengadakan edisi terbaru pertandingan bina badan di Kuala Lumpur. Adakah ia akan dianjurkan dibawah diperingkat negeri atau kelab masih sedang difikirkan. Akan tetapi ia akan dapat membantu dalam peningkatan sukan ini di WP Kuala Lumpur. Masa serta penglibatan atlet dalam edisi yang terbaru ini akan menjadi penentunya.


--------------------------------""""--------------------------------

At this moment, I'm doing a paper work to organise a new edition of bodybuilding contest in Kuala Lumpur. Yet to be decided whether it will be held at the state level or at the club level. But nevertheless, this new edition would assist in developing the sport further in WP Kuala Lumpur. Time with the involvement of the athletes will make or die this new edition to the single annual Mr. KL championships.


4 comments:

  1. DIHARAP KEJOHANAN AKAN DATANG DIADAKAN DI TEMPAT TERBUKA SEPERTI PUSAT MEMBELI-BELAH.

    ReplyDelete
  2. Harapan saya sebegitu juga...tetapi memandangkan kebanyakan pusat membeli-belah di Kuala Lumpur mengenakan sewa yang tinggi, pihak penganjur sukan bina badan Kuala Lumpur mendapati ia tidak memadai atau berbaloi untuk mengadakannya di tempat-tempat itu.

    Harap maklum.

    ReplyDelete
  3. KAMI WARGA KL AGAK KECEWA KERANA KITA TIADA PENAJA.BERBANDING DENGAN SELANGOR YANG SELALU MENGADAKAN KEJOHANAN DI TEMPAT TERBUKA SEPERTI DI KLANG PARADE.

    ReplyDelete
  4. Untuk pengumuman anda, satu pertandingan bina badan terbuka akan diadakan di sebuah pusat membeli belah di KL dalam tahun ini. Perancangan terapi sedang dibuat dan berita mengenainya akan dikeluarkan bila semua telah diuruskan. Pertandingan ini akan dikelolakan oleh Kelab Bina Badan Kepong.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete